de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Someren-Heide, Nederland van Yvonne Haazen - WaarBenJij.nu de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Someren-Heide, Nederland van Yvonne Haazen - WaarBenJij.nu

de laatste voorbereidingen

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

11 Januari 2014 | Nederland, Someren-Heide

Hallo allemaal,

Het is al bijna zover. Nog even en dan stap ik in het vliegtuig naar Zuid-Afrika voor 3 maanden. Ik zal daar verblijven in Cape town, ook wel bekend als kaapstad. Ik zal kennis gaan maken met het onderwijs daar, op de primary school de groote schuur. Via deze weg wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn avontuur daar. Ik vertrek op 2 februari.

Groetjes Yvonne

  • 22 Januari 2014 - 12:45

    Ellen:

    Hoi Yvonne, heel veel plezier en succes. Wij zijn vorig jaar ook in Zuid-Afrika geweest, en geeindigd in Kaapstad. Is super leuk! Je gaat een mooi avontuur beleven :)

  • 22 Januari 2014 - 13:31

    Rian:

    Yvonne,veel plezier in zuid-afrika,begrijp ik het goed dat je regelmatig iedereen op de hoogte houd van je verblijf ? lijkt me wel leuk om te volgen .geniet er van ,straks ook met Peter samen in zuid-afrika.

  • 22 Januari 2014 - 13:31

    Toos Welten:

    Hee Yvonne das een mooie stageplek. Geniet er maar van.
    Gr, Jan en Toos.

  • 02 Februari 2014 - 10:32

    John Slegers:

    Hoi Yvonne

    Ik wens je een goede vlucht en veel plezier daar.

    Gr je Pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Someren-Heide

drie maanden naar zuid-afrika

Recente Reisverslagen:

13 April 2014

laatste weken.

30 Maart 2014

Vakantie

16 Maart 2014

Drukke... maar leuke week

09 Maart 2014

Weekend

07 Maart 2014

Stage bezoek
Yvonne

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 5728

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 01 Mei 2014

drie maanden naar zuid-afrika

Landen bezocht: