Stage bezoek - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yvonne Haazen - WaarBenJij.nu Stage bezoek - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yvonne Haazen - WaarBenJij.nu

Stage bezoek

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

07 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Maandagochtend kwam Sander op stagebezoek bij ons op school. Hij kwam vooral kijken of alles goed verloopt en of je het naar je zin hebt. Ook wilde hij graag een activiteit/ les zien om te kijken hoe het met je Engels gaat en hoe je jezelf red als je hier een les geeft.

Ik kon hem natuurlijk vertellen dat het erg goed gaat en dat ik het erg naar mijn zin heb. Het contact met mij en de leerkracht is erg goed. Ik mag veel doen en uitproberen tijdens mijn lessen. de leerkracht gaf ook aan in het gesprek dat ze het leuk vind dat ik er ben en dat we veel van elkaar kunnen leren. Ook vertelde ze dat mijn Engels erg verbeterd is sinds ik hier ben, dat merk ik zelf ook. Het gaat me steeds gemakkelijker af. Het was vooral erg positief allemaal.

De rest van de week heb ik steeds meer lessen gegeven, zelfs de hele ochtend tot de pauze alleen gedraaid. Dat was wel heel erg leuk.
Ook ben ik voor mijn meesterstuk verschillende dingen aan het onderzoeken en uitproberen. Karin vindt dat allemaal prima. Ik heb gewerkt met regelkaarten ( pictogrammen) en met de Time timmer. Hierover was Karin heel erg enthousiast en de andere leerkracht ( onderwijsassistent) ook. Dit ga ik dus voor mijn meesterstuk verder uitwerken!

Donderdagavond zijn Daisy, Tanzi en haar verloofde, en ik wezen uit eten bij Cape to Cube. Een leuk restaurantje in de buurt van Muizenberg.
We zijn iets later gaan eten dan gepland omdat we last hadden van stroomuitval. In het noorden van zuid- Afrika blijken veel problemen te zijn met wateroverlast en daardoor is er iets van de elektriciteit. Het kan dus de hele maand zijn dat we af en toe een paar uur geen elektriciteit hebben. We zijn rond 8 uur pas gaan eten, maar het was verder wel erg gezellig.

Verder hebben we nog een leuk weekend voor de boeg.
Dit verslag volgt!

Groeten

  • 07 Maart 2014 - 10:38

    Jose Loven :

    ha die Yvonne
    Wat fijn dat het zo goed gaat daar. Leuk om je zo te kunnen volgen. Ik lees niets over heimwee dus dat zal wel meevallen. Hier is het niet zo mooi weer als bij jouw maar toch wel lente-achtig in maart. Geniet zo veel je kan want voor je weet is het weer voorbij. Doe je best en veel succes Jose

  • 15 Maart 2014 - 19:14

    Miranda:

    Hee Yvonne,

    Wat leuk om te horen dat je stage zo goed verloopt en dat je het naar je zin hebt daar. En wat doe je een hoop leuke dingen. Stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers op je. Lekker in dat warme, zonnige (en soms regenachtige) Zuid Afrika. Geniet nog van alles wat komen gaat en heel veel succes met je meesterstuk!

    Liefs Miranda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

drie maanden naar zuid-afrika

Recente Reisverslagen:

13 April 2014

laatste weken.

30 Maart 2014

Vakantie

16 Maart 2014

Drukke... maar leuke week

09 Maart 2014

Weekend

07 Maart 2014

Stage bezoek
Yvonne

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 5734

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 01 Mei 2014

drie maanden naar zuid-afrika

Landen bezocht: